"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 17 september 2012

regnar

idag och jag har farit runt i sängen i natt som ett jehu...ont och klev upp och tog en ipren men jag vet inte om det hjälpte direkt. Har haft konstiga drömmar om att jag var en resväska..hahaha...totalt knäppt för det var fel på vissa resväskor men ja..sen kommer jag inte ihåg mycket mer. Ögat rann också i morse och känner att gårdagens vind i ögat gjorde det torrare och antar att jag skulle smörjt mer, vilket jag glömde bort..så får kanske sätta på klockalarmet för att komma ihåg smörjandet.

vi var ute och gick i går ca 10 000 steg blev det och svettiga blev vi också fast vi tog det i 2 omgångar eftersom vi gjorde ett stopp hos L och M för att fika lite också. Hade en jäkla huvudvärk hela dagen och nacken var stel så la mej på spikmattan en stund och försökte kloppla av och ja det gick en stund. Idag har jag megaont i hela kroppen och ska försöka göra nått med kroppen idag ändå för att hålla den igång. Jag får mer ont märker jag då det är dåligt väder, och när jag motionerat. Jag blir inte bättre av att röra mej men det är ändå skönt att röra kroppen och ont har jag ju iaf....så...får se vad det blir idag.

tröttheten börjar bli bättre tycker jag nog, jag är inte så där megatrött i huvudet, känns bra ändå. Men det beror väl också på att jag inte sitter och gör avancerade saker som kräver koncentration flera timmar så...vi får se. Väntar på att de ska höra av sig från endokrinologen...tills dess, försöker jag att återhämta mig så gott det går, men längtar efter vardag, jobb, och ett bättre jag.....

tjingeling

Inga kommentarer: