"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 13 september 2012

Drömmar

somnade i soffan sen jag kommit från skogen och rensat de svampar jag hittade. Drömde konstigheter och sen fick jag kramp i benet när jag vaknade. Drömmen påminde mig om att barnens far blivit allvarligt sjuk för ett tag sen och att min "hjälp" påkallades för att stödja dem och barnen i situationen...men sen så hände det inte mer än så...ingen info om hur det gick om hur han har det efter operationen och provsvar...märkligt kändes det helt plötsligt för tystnaden blev total... jag fick själv fråga ett av barnen hur det var...hm... ja, ingen av dem frågar eller bryr sig om att jag är sjuk ...eller stödjer barnen i den situationen...ja..nu är jag ju inte så allvarligt sjuk som deras far förmodades vara..men det kändes bara väldigt märkligt...med drömmen som handlade om just de sakerna..nå..en reflektion i vardagen...och egentligen så är jag glad åt att jag kan finnas där för mina barn om de har det tufft...men andra får nog faktiskt klara sig själva i fortsättningen..

Inga kommentarer: