"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 12 september 2012

Åter igen till läkaren

idag och det blev ett långt besök, och nya prover utifrån att ett njurvärdesprov inte var ok. Var nog inte allvarligt sa hon, men ville ändå kolla. Eftersom mina D vitaminer inte gått upp och jag äter min medicin skickar hon en remiss till endokrinologen också. Då får jag ju svar iaf. Hon undrade också varför jag sökte vård på annat håll men skrattade då jag berättade om hur jag blivit behandlad på Vc förut. Hon förstod problemet. Så kändes bra med någon som lyssnade på problemet iaf och att jag inte blev ignorerad.

Utmattningssyndrom. Ja vila hjärnan och försöka återhämta mig i tystnaden av naturen och vila mycket.Företagshälsovården är också den som ska kontaktas, och ska åka till jobbet i morgon för att prata om situationen. Så får vi se hur det blir. JAG VILL vara frisk och arbetsför!! men förstår också varför jag sitter här där jag sitter. Även om jag har svårt att acceptera det.

Den som inte varit här vet inte...och jag kanske ska byta yrke till skådespelare...för jag är bra på att hålla masken iaf...så länge man inte ser sjuk ut är man frisk...eller hur??

Tjingeling

1 kommentar:

Maria sa...

Kram! Det är inte lätt att må skit och inte få hjälp eller förståelse.<3