"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 21 september 2012

Fotodag

 
var tvungen att ge mej ut i går morse för dimman låg tät....och var ute och fotograferade i morgontystnaden. Vackert, magiskt och rogivande. Sen åkte jag hem och laddade om för att gå ner till fotolokalen och fotografera lite i studion...Lunch och fika med L &L sen stupade jag i soffan...och idag har jag fått tagit sviten efter gårdagen...kroppen värker så ja..det är fantastiskt vad jag lär mej just nu...Nå..fick ett glädjande brev från doktorn ang mina njurprover och har ingen njursjukdom! Härligt...blodproven var bra, så det var glädjande bara det. Nu återstår väntan om en tid hos kir. Det går en dag i taget. Idag blir det en vilodag. Men jag blir ju så rastlös av att bara vara hemma och vila också..nått att träna på...att inte göra någonting alls...



önskar alla en fin helg!

1 kommentar:

Vida sa...

Skönt att du inte har nån njursjukdom.. och vilka härliga bilder du delar. Du har verkligen en talang. Du hänger möjligtvis inte på instagram.... kul med bilddagbok där tycker jag och har valt att inte koppla den till facebook och kan vara privatare på så vis.. vore kul att följas åt om du är där.

Kramar