"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 18 september 2012

Motion

tittade på x-factor och cyklade i en halvtimme...har världens sämsta kondis och försöker ju ta nått pass varannan dag och sen dippade jag i soffan och sov efter lunchen. Skönt ändå att det gick så bra att cykla samtidigt som och kolla tv på datorn. Ska se om jag blir sämre i kroppen i morgon, men hoppas inte det. Tror att vädret var en stor bov i min värk...hoppas det iaf..jag har försökt nå företagshälsovården idag utan att få till nått...och när jag var på Ica ringde P och vi bokade en tid nästa vecka. Bra tycker jag.

Sen så shoppade jag vidare på Ica och hittade en Zumba för Wii som fick bli min...har ju inte handlat en present för pengarna av mamma än så får väl räkna den som en sån :0) och hetsade mig att  testa...gick inte något vidare med att få nå stjärnor för min dans haha.. mannen satt och skyllde på sin dåliga rygg som han sträckt men munnen gick bra att använda...morr...jag däremot blev svettig och fick duscha igen...ja man blir ju lite ivrig och kändes i ryggen..hm..får försöka ta det lite lungt där kände jag...

så helt plöstligt har jag haft 2 pass motion idag och sover nog gott i natt får jag hoppas....ja just ja...dom har ringt från medicin endokrinologen och berättat att min remiss gått över till kirurg endokrinologen...så får ringa i morgon och höra vad dom säger då...skönt att det rör sig!!

tjingeling

2 kommentarer:

Lena sa...

Kikar in med en värmande nattkram♥ /Lena

Linda sa...

Jag kan riktigt höra hur käften går på pappsen :) Vi får väl komma över nån gång och spöa honom i nåt kul wii-spel. Tetris lixom ;)