"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 26 mars 2010

så här ser det ut hos mig just nu

Så här blev gardinerna i sovrummet och det är nästan klart med allt här, det fattas lite tavlor och så, men sen får det vara så här tycker jag och här är mitt kök och diset utanför....och vår trasiga lampa...som jag vill byta snart, mycket snart.....
















så här ser den andra sidan ut














och ut mot vardagsrumsdelen och vardagsrummet













 
här är hallen och längst bort ligger gäst/kontoret till höger och badrummet ligger till vänster...men det får ni inte se nu, inte gästrummet heller eller kontoret ;0)



















den sista bilden är från vardagsrummet där jag sitter just nu
mot köket...funderar på om jag ska måla furuhyllorna i hallen...och byrån eller så ska jag byta byrån mot en dubbelgarderob.....vi får se, låter det mogna fram.













 
jaa....det ser väldigt annorlunda ut nu än när vi såg mäklarbilderna
men nu är det vårt.. och jag gillar golvet, praktiskt för man ser inget på det.....så nu har ni sett hur jag bor med Mojen :0)...

tjingeling..nu är det Dumpa Honom  på tv....vi hörs!

5 kommentarer:

Livskrafter sa...

Så fint och trivsamt ni fått det:):)
kramar
Emma

Vida sa...

Åh så fint ni har det.. du har verkligen öga för inredning.. fantastiskt. Själv är det ju inte min starka sida så jag ska en vän till hjälp när det är dags..

Kramar från Liv

Anonym sa...

Roligt att få se lite "hemma hos"-bilder :-D Ni har ju redan fått det jättefint! Mitt intryck av byrån är att den är personlig och varm - me like!

Hoppas att du har en fin helg
kram!

Nina sa...

Så mysigt ni har det!

Var har du/ni hittat "byråarna" som sovrumstvn står på?


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Nina sa...

Så mysigt ni har det!

Var har du/ni hittat "byråarna" som sovrumstvn står på?


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!