"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 15 mars 2010

Måndag igen

och jag hade kunnat betalat dyrt för att sova ett par timmar till, eller dagar kanske...hela kroppen är slut och så fruktansvärt trött att det var en plåga att gå upp i morse...och är totalt slut fortfarande...en veckas sol och bad skulle inte varit helt fel just nu....Det märks att man slitit hårt på kroppen sista tiden, och infektionen gör inte saken bättre, eller så är det pencillinet...mår inte speciellt bra av det..illamående mest, och som sagt en kropp som bly...det märks även i huvudet och på humöret att man är trött...och det ska bli underbart när allt är över med städet och urplockandet ur lägenheten...kyl & frys, spis....garaget...det drygaste kvar...det lilla sista som aldrig tar slut känns det som just nu...

min dator verkar också ha lagt ner sig...den stationära...får ta det en dag då jag känner att jag orkar, för att se om jag får igång den ingen...eller om den gett upp helt....efter flytten...nå..världsliga ting...nu är det fika...

tjingeling

1 kommentar:

Nina sa...

Slit inte ut dig, Stumpan!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!