"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 27 mars 2010

det är 2 år sen nu

jag träffade en person....jag skrev så här i min gamla blogg om den här dagen 2008....

"En lyckad dejt...


Hade jag idag...och vi satt där tysta och plirade i mörkret tillsammans...allt medans skymningen sänkte sig, och lågorna tändes upp i ljusen runt omkring oss..skimmret av strålkastarna dansade på väggen under den stjärnklara himmlen som speglade sig i taket ovanför oss..

Jag såg in i de mörkblå ögonen och föll direkt! Vilken charm, vilken gnista, vilken människa! Så otroligt inspirerande som person..det mörka håret, leendet... en vacker människa både till det innre och det yttre...precis som jag föreställt mig..kanske ändå mer...mycket livslust fanns där...
Det blev ett särskilt möte, ett spännande möte, ett möte som önskar mer möten, närmare kontakt, och vi kommer att ses igen..Var så säkra...vi har mycket att utforska tillsammans...resten av våra liv...
Så mina vänner..ha en underbar fredag...jag har haft en alldeles underbar torsdag!

2008-03-27 @ 20:49:57 "
 
Ja, vem var det jag mötte egentligen :0) jo, den personen var Nina och det har hänt väldigt mycket i våra liv sen vi möttes den där dagen för 2 år sen...och jag är glad för att jag fick möta henne, och jag hoppas vår vänskap ska fortsätta vara densamma trots att vi inte ses så mycket..
 
tänk vad spännande möten kan bli :0) de kan förändra våra liv totalt....

2 kommentarer:

Nina sa...

Jag läste... och fattade inte att det var mig du menade... förrän jag kom längre ned i texten :)

Fast jag kände ju igen detta med ljusen och stjärnhimlen.

Och visst vill jag att vi ska vara vänner, resten av livet, detta trots att det är många mil emellan oss.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Stumpan!

Vida sa...

Härligt.. du är lite klurig.. trodde så klart att det handlade om en helt annan dejt. Grattis till er vänskap!

Kramar