"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 28 mars 2010

Dagens visdomsord

Tarot visdomskort /Tarot wisdoms cards




"Döden"
Dags att förändra, släppa och gå vidare. Släpp gammalt bakom dig, ta in nytt, förändra, se möjligheterna, de kan inte ha varit så många i det förgågna, det spelar ingen roll vad du fastande i, du kan nu frigöra dig...- Använd din livskraft!

och det var ett sanningens ord men möjligheter har jag haft förr, men jag har mer möjligheter nu eftersom jag gör mer medvetna val.... det är en fantastisk möjlighet

2 kommentarer:

Lena sa...

Vilket vackert hem ni fått! :-)
Gillar det vågade! gillade golvet! ;-)
Kram & fin måndag! /Lena

Anonym sa...

ja döden är ett bra kort.
man låter det gamla dö för att kunna börja med det nya. en positiv förändring är på gång och en helt ny livsväg kommer att visa sig.
kram