"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 31 maj 2012

Dagarna flyger iväg

och jag håller på att förbereda för sonens student...lilleman..som är stor och ståtlig nu...klar med gymnasiet och ska börja sitt yrkesliv....med vad kan man undra och plugga vidare är inte tanken just nu...han behövs där han är idag och framtiden får visa var och vart han kommer att hamna. Jag är stolt och glad över att han lyckats klara sig igenom skolan och kan som sina systrar titta framåt på livet med bra betyg och goda förutsättningar för sin framtid. Sen hoppas jag han gör sina val efter sitt hjärta, såsom tjejerna förhoppningsvis också gjort i sina yrkesval. Det bästa med livet är att man kan välja om, ifall man hamnar någonstans dit man trodde man ville men som inte passade.

vi har haft fullt ös hela veckan och känner att jag har det mesta under kontroll nu. Nu återstår morgondagens arbete och uppdatering av datorer till win 7 så bär det av igen, norrut för att få möjligheter att fotografera studentbalen :0)...och hälsa på mamma som klarar sitt liv relativt bra tycker jag...hon är fantastisk på många sätt och är glad att hon är positiv trotts värk och svårigheter.

fick ett fint kort från Tyskland av dottern till morsdag....ser fram emot sommarens resa för att hämta hem  henne och  för att se var hon varit under nästan ett år....att dessutom få njuta av nya fotografiska vyer både på dit och hemvägen blir jättebra...

så återkommer....och förhoppningsvis blir det lite bilder så småningom....har varit ute och fotograferat kryp häromkvällen också :0) mkt nu...haha...

tjingeling

3 kommentarer:

Ann Sofie sa...

Vad bra att mitt kort kom fram, om även lite sent! <3

Lena sa...

Myyyyysigt med student!!♥♥♥♥...
Hoppas ni får fira den i sooool!! :)))
Må så gott & kram kram!! /Lena

chissra sa...

Hur känns det när minstingen tar studenten och det på något sätt blir tydligt att de är vuxna.
om du kommer till stockholm i sommar hör gärna av dig. tar gärna en fika.
Kram