"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 6 juli 2011

så hände det som inte får hända

tappade hårddisken i golvet och alla kort försvann!! ajaj...hittar igen disken men får inte tillgång till den nu och har grubblat mej blå och grön för att försöka få till det...men nepp...ja, ta backup säger jag...vilket jag gjort på många av de kort som fanns där men min 50 årsdag försvann....har ju lagt upp bilder på FB så får hämta dem där tack och lov, hade ju varit trist att mista den dagen helt....

missade väl en period där från 1mars till oktober 2010 med bilder som försvunnit....så nu ska jag köra en backup på resten av mina bilder.....

idag kom också fläkten efter 2 på ringningar till de som skulle fixa det...ja en sak är jag väldigt bra på och det är att få saker att hända...på fler sätt än ett....nu får vi se om vi kan sussa med fläkten eller hur det går...annars får vi lyfta oss till ett annat hus....

tjingeling

2 kommentarer:

Lena sa...

Jotack! jag förlorade alla mina kort när disken krachade! suck...
Kram kram i det fina vädret! :)) /Lena

Vida sa...

Neeeeej! Alla dina fina bilder... åh, hoppas de går att få fatt på nåt datormagivis.. själv har jag mina liggande på en extern serv (google documents) så jag kan komma åt dem via nätet och de inte ligger på just en enda dator...

Kramar