"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 8 juli 2011

mitt projekt

att gå ner i vikt har pågått i 37 dagar och det går riktigt bra, idag hade jag en klänning för första gången på jobbet ;0) och mina nya skor som jag köpt sköna och såg att jag fått en liten blåsa mellan tårna... Jag har velat ha en sån här sko men det har aldrig funnits några åt mig i 44 :0) men Deichmann har minsann många bra roliga och billiga dojor :0) mee like....och inhandlade 2 par häromdagen igen...det slank visst med ett par andra hem en dag förr...jag är inte van att kunna köpa skor för 250 kr paret. Lyxigt....men får besinna mej lite för annars blir det mkt. Det bästa med att gå ner i vikt så här snabbt som jag gjort är att man får ta fram nya kläder...eller gamla som plötsligt passar igen :0) och som är helt ok att fortsätta använda...plus att jag inhandlat lite nytt utifrån att jag tycker att det behövs....tröjor blir lätt urtvättade och slitna och lite belöning får jag ge mej iaf för att jag varit så duktig. Viktbloggen är igång igen och ja....ni som följt mej förr vet var ni ska leta, ni andra får vara nöjda ändå....eller så får ni kolla runt lite...

Par 1 som jag älskar!







Par 2 som är jättesköna som jag har på jobbet





Nu är det kväller...och vi ska sussa i en liten etta i natt....tjingeling





Inga kommentarer: