"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 7 juli 2011

det händer inte så mkt mer än

att jag jobbar, sover och överlever just nu känns det som . Varje dag är närmare att få tillbaks lägenheten i sin helhet. Vi var och plockade jordgubbar idag och har fryst dom nu, det blev 11,5 kg och hur goda som helst...njöt när jag stoppade in den största solvarmaste jordgubben i munnen....det är njutning på hög höjd måste jag säga....

jag tog också och flyttade en trappa upp på jobbet idag, får se om jag kommer ihåg det i morgon ;0) har suttit tillräckligt länge i källaren tycker jag nu....det är dags att komma upp i det sociala livet igen, nu när jag mår bra och återhämtat mej. Det gick så mycket bättre att jobba heltid än jag någonsin trott och är jätteglad åt det. I morgon är det fredag och en dag närmare semestern. Ska bli skönt att få ha semester och har ju nått att se fram emot där i aug :0)....

så i morgon är en ny dag och nu ska jag ta och ägna en stund åt tidningen jag köpt idag....tjingeling

1 kommentar:

Lena sa...

Mmmm jordgubbar är super! tror jag åxå ska självplocka lite, brukar bara råröra & frysa in, gott gott i vinter de! men först semester, eller hur ;) Agusti är en favorti månad tycker jag! har alltid tyckt det ;)
Kram!/ Lena