"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 10 juli 2011

13000 steg ungefär

och kort knäppta blev det i går, var till Kupolen och fotograferade området där Ikea slår upp sitt hus snart...vi har tagit lite kort då och nu för att ha kvar :0)

i Kupolen hittade vi äntligen sandaler som passade mannen, och ytterligare ett par skor. Roligt för han köper aldrig nått...och eftersom det var eccosandaler som var lika sköna för mig införskaffades ett par även till mig, så kan jag slänga de som jag gått i nu och som inte var bra! :0) promenerar gör vi ju ofta och då vill vi ha bra skor och nu bestämde vi oss för att skippa billiga dojor och satsa på dem som är bra för våra fötter istället! Bra beslut faktiskt. Så slank vi in på Indiska och har suktat länge på en klänning där och eftersom jag fick lämna igen en klänning i förrgår och fick ett presentkort, chansade jag på att jag äntligen kunde ha den storleken och ja...nu har jag en fin klänning till dotterns bröllop som jag är jättenöjd med. Har ju kikat på den varje dag då jag gått till jobbet och ja, tyckte det var synd då jag kollade att inte det fanns en xl men....nu fick jag på mej en L så, nu är jag så glad.

Jag håller ju på att sy en, men den är tyvärr inte klar i röran här hemma och ja, nu får det bli så här istället. En svart sjal och svarta skor till blir det och så får det bli. Så här ser den ut. Och hoppas dottern tycker att jag duger i den också....och tycker hon inte det så blir det så iaf ;0) fniss...



















Idag är det dop av minsta barnbarnet i familjen, och ser fram emot en ett fint dop på Gammelgården där det idag är Medeltidsmarknad.

Nu ska jag tömma kameran på bilder och äta frukost. Ha en fin dag!

1 kommentar:

Vida sa...

Åh, vilken fin klänning och kul att du kan köpa det du vill ha.. även om jag tycker du är vacker i alla storlekar.. köpte också skönare sko att promenera i, det var en bra investering.. sen sliter man ju inte ut andra skor i onödan..

Kramar