"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 22 juni 2011

svettig

efter att ha burit möbler nu, är värre än ett aerobicpass :0) och så dammsugit allt som kom fram då vi tömde i vardagsrum och kök...det ekar.....nu får vi vänta så får vi se hur det går med resten av veckan som kommer...tömmer det sista på söndag och nu tänker jag koppa av med att fira midsommar....i år slipper jag fria iaf på midsommarafton ;0) haha....

ska till ögonkliniken igen med ögat i morgonbitti, eftersom det krånglar igen, men det var inte ngt hål förra gången jag var dit....vet inte hur de tänker lösa det hela ännu, ingen laser verkar vara i sikte och ja...det är irriterande iaf....

så klippte jag mig idag igen...nu är jag verkligen kort...haha..fast det växer och det blir nog bra till aug igen....snygg färg ska frissan :0) den klär dej sa hon..japp det gör den och billig är den också....ni får väl se en dag kanske...tjingeling och sköt om er och ha en underbar Midsommar!!

1 kommentar:

Lena sa...

Undra vilken färg du har? jag är naturligt grå, men ändrat till brun istället! ha ha ha.. ;) klippte mej gjorde jag själv i går åxå, gösses Amalia, att klippa andra är ingen konst utan bara kul, men spegelvänt är ingen lek ;) kapade halva håret! etapper hit & dit, friskt vågat allt vunnet ghaa... kostade bara en förpackning hårfärg, & mer ska man inte kasta ut på en fågelskrämma! ha ha ha...
Kram & fin fin Midsommar på er!!♥ /Lena