"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 15 juni 2011

så fick vi ett besked

på hur vi ska gå vidare i vår lägenhetsfråga....ja det blir att flytta ut ur lägenheten och hur länge vet jag inte men ett par månader pratar man om....så...då blir det till att bo på annat ställe...vi får se hur vi löser saken på ett bra sätt....

vi får försöka se frammåt att det blir nytt golv iaf och ja...en erfarenhet rikare också....speciellt med tanke på kötiden till försäkringsbolaget!! Snacka om otillgänglighet......

sen var det träff med skottlandsresenärerna för att prata lite om vad vi har för planer och hur vi ska åka till Arlanda....spännande blir det...vi måste nog skaffa oss ett par rejäla skor att gå in tills dess iaf....guben och jag...

nå...nu är jag tröttis det var en lång dag idag också....vaknade 5 i morse och hade ont i ryggen så blev tidigt på jobbet....

på återhörande!

ps...grodan gick sååå fint på vägen och ja, jag är nöjd ;0)

Inga kommentarer: