"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 17 juni 2011

så har vi haft en bra dag

en fredag full av förväntan inför det besök vi skulle få på vår arbetsplats, ett mycket lyckat besök, en sympatisk, trevlig och proffsig kvinna klev in hos oss och gjorde ett gott intryck på fler än mig....

några har gått på semester redan...HUR fort går det inte nu??? ja...veckorna flyger fram och jag känner att det går snabbare och snabbare...jag tycker ändå att det fungerar bra att jobba 100% och har relativt lite värk i kroppen, skönt och ja, sover gör jag rätt ok också, så man får sammanfatta det hela med att det är ett bra läge mitt i kaoset hemma :0)....ögat krånglar tyvärr igen, men utifrån det besök jag gjorde i måndags är det inget fel just nu...så...kämpar på med sockerlösningen så får vi se...

har också minskat medicinerna mot nattvärken, så ska koppla bort den sista om en vecka, så får vi se om det har rättat till sig kanske :0) I hope...sen ska jag försöka trappa ner nattmedicinen om det går också senare i höst...eller på semestern kanske...ett steg i taget....

mycket kan beror på koständringen jag håller på med, och jag börjar sakta känna igen mej själv igen :0) att grundglädjen kommit tillbaks känns oerhört skönt, och att jag står med stadiga fötter på jorden och trivs där jag är....det finns nya möjligheter i varje dag....det gäller bara att se dem...

tjingeling!

1 kommentar:

Vida sa...

Saknar dig..

Kram