"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 14 juni 2011

Grodan är hemma :0)

och jag är så nöjd, fick köra min nya bil första gången idag....när vi provkörde var det mannen som testade och idag var det min tur...mjukt rullar den och tyst...mm...mee like väldigt mycket så ser fram emot morgondagen då jag får köra till arbetet....lite kul var det när jag hittade den, då regnummret påminner om ett företag där jag jobbat för många år sen..:0) kanske var det ödet... Den har allt utom ett drag, men helt plötsligt vill alla som har drag låna ut sina bilar för att få låna vår nya ;0) konstigt va??  lite sorgligt var det att lämna lilla Forden till nya öden med andra....vi har kamperat bra Forden och jag...men nu skiljs våra vägar...efter ett antal år...

allt varar inte för evigt och förändring kan vara bra också....

tjingeling.....

Inga kommentarer: