"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 9 juni 2011

en ny dag

ringt fastighetsförvaltaren och kollat vad som gäller för försäkringar och dyl, sen så har det varit jobb, även om det varit svårt att koncentera sig fullt ut idag tycker jag dagen gått bra.....energin börjar återvända, och blir mer och mer mej själv, tack och lov.....var ute och gick med I en sväng i värmen i kväll, mannen tvättade....stackarn...i hettan och den tropik vi har i lägenheten...suck...nu står blommorna ute för att komma undan...gurkorna får vara inne så länge, de kräver mer omsorg så....måste vara lite rädd om dem....

tog ner flyttkartonger från vinden och ska packa i vitrinskåpet är det tänkt och sen så tog jag ner shortsen som jag inte kunde ha för några veckor sen...:0) JAAA...kunde ha dom...victory to mee....och mitt lilla projekt...som också gett mej ny energi, och hur bra blir inte det till slut....;0)

i morgon är det en ny dag, nya möjligheter, och framförallt....får vi veta vad som ska ske med lägenhetens golv och kök...spännande....

tjingeling och ha en fin fredag!

Inga kommentarer: