"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 21 juni 2011

Klappart och klart

resan till Skottland är klarbokad....hotell, bilar, flyg, ja allt som går att ordna är fixat...:0) ska bli så härligt...men innan det så ska jag fotografera Peace & Love människor :0) har presspass i år och får med mig kameran runt i området...tillgång till backstage med div människor som artister ingår också ;0)....

spännande, och lite nytt för mej....

håller på att laga mat i tryck kokaren som jag inte använt och har gjort köttfärssås tills sonen ska komma hit om en vecka drygt...men eftersom vi är utan kök då så förberder jag inför ankomsten...har redan matlistan klar :0) så får vi se hur det går för de unga herrarna..

en av väskorna hittade hem till C i kväll, den mindre jag gjorde i går, och nu har jag börjat använda den lilla till att ha stickgrejorna i just nu...mycket pyssel är det nu...kul för jag känner mej inspirerad av att hålla på nu när det inte blev så mycket balkonghäng i sommar...med växter osv...man får ju hitta på nått annat...

nu ska jag kolla köttet...tjingeling

2 kommentarer:

Lena sa...

Va kul att du ska fota på P&L!! hoppas på finväder gör vi åxå! ;)
Din virkinspiration gav mej iden om virkade runda mattor!! sådana man gjorde förr med platband ;) ja man kan väl göra mindre avlånga åxå, men nu har iden kommit till att jag tvättat massa gamla blåjeans som fanns i gömmorna, har kilovis ;), hänger på tork, ska stimlas i morrn & sys ihop eller limmas, vi får se, sedan virka virka :)) köpte en virknål 15 på panduro idag, få se om den blir bra? kanske blir det någon väska åxå, vi får se.
Men att virka av gamla kläder eller påslakan man inte använder lixom en del väver av, blir nog finemangens! så länge min lust finns ha ha.. ;)
Kram!♥ /Lena

Gisan sa...

Så glada toner som spritter mellan orden här. Härligt att höra =) Kramar...