"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 24 maj 2016

Nästan halvvägs


På min viktresa....har ett par gamla byxor som legat ett par år i källaren.... Kommer inte ihåg när jag hade dem sist men är nog 10 år sen då jag vägde ca 7 kg mindre än idag. Hösten 2006 då gick jag ner mkt i samband med separation och flytt... Det var nog då mina utmattningssymptom började på riktigt...en tuff tid på jobbet och kroppen som blev som den blev... Nå det är en tid som har passerat...


Nu köpte jag ett par nya jeans idag på rea då vi gick hem Mojen och jag.Kändes bra att gå ner två storlekar☺️. Så jag hoppas klänningen till bröllopet inte blir allt för stor nu men det pratade vi om där jag köpte den att det var enkelt att göra intag om det behövdes.. Även om det verkar enkelt med en Gastric Bypass är det absolut inte bara, man får sköta sig och se till så man planerar mer men det är ändå enkelt att göra det nu på nått sätt. Nu har det gått 6 v och jag kan äta det mesta. Däremot är det svårt att hinna dricka allt man ska vilket är tufft. Lätt att dricka lite för fort och för mycket...men tränar på det. Nå i stort så var det värt operationen ☺️för kroppen och fibromyalgin mår så mycket bättre av viktminskningen och slarvar man får man ta straffet...Tjingeling 

Inga kommentarer: