"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 27 april 2013

Vi åker förbi

Kyrkan där min bästis bor...på en sten står hennes namn och hon finns i mitt minne var gång vi passerar den...i dag är solen på väg ner bakom den och jag ler...och tänker fina tankar om oss och om dagen idag. En fin lördag med besök i stugan och sen till syster yster och dricker kaffe på bron och ser skogen, hör fåglarna kvittra och tänker hur fantastiskt skönt det är att uppleva de stunderna där solen möter huden, vinden rufsar om håret och bara få vara en stund i nuet..

En stund senare haglar det när vi åker från tygaffären...vårens växlingar är snabba...vi hamnar i bruset av människor i shoppingland och sen njuter vi av umgänget med barnen. Ätit och haft en skön stund igen...nu är vi tillbaka hos mamma igen. En bra dag, även denna dag.
Tjingeling


1 kommentar:

Lena sa...

Önskar dej en fin kommande vecka!!♥

Kram kram♥ /Lena