"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 26 april 2013

Dagarna går

Veckan har gått i rasande fart och jag har haft fullt upp...på måndagen åkte jag tillbaka till Stockholm för att fortsätta utvecklas och bli bra på att söka jobb. Nyttiga dagar och väl hemma på tisdag så kändes det som om luften gick ur...och var ju tvungen att ladda om för den kommande utmaningen på torsdagen..intervju...kikade upp på jobbet efter och åt lunch. Tomt sa Bill oerhört tomt sa Bull...ja en och annan go kollega fanns där, men i övrigt var det öde. Märklig känsla och man kände att nu är det verklighet, jag ska inte vara kvar där. Men vart ska jag då? Ja det vet jag inte ännu och får lita på min känsla i dagsläget om att det blir det som blir. Intervjun gick bra, den flöt lätt trots de svåra frågorna jag fick. Men jag var jag, precis så som jag brukar vara när jag känner mig komfortabel...och idag hade vi intervju 2 på telefon...mm..men som sagt, jag vågar inte hoppas allt för mkt ännu. Vet att jag gjort mitt bästa och det är gott nog känner jag.
Får veta snart hur det blir....

Helgen ägnas åt mamma och mina barn...åtminstone 2 av dem...den 3 e är ju i Tyskland ännu, men förhoppningsvis kommer vi ses snart... På måndag och tis ägnas åt Sthlm igen...intervjuträning...spännande.. Sthlm har mkt att erbjuda och trivs att komma dit, ska försöka åka dit fler ggr...

Ja livet går...och jag längtar till i morgon...tjingeling

3 kommentarer:

Vida sa...

Håller tummar på att allt blir precis som det är tänkt för din del..Kramar i massor

Nina Lindh sa...

Tänk att åka till Stockholm för att utvecklas... ja, det kan jag också tänka mig. För jag vill utvecklas mer. I mycket.

Det här blir nog bra. Kanske inte idag, inte i morgon... men snart.

Kram

Frida sa...

Spännande med intervjuerna, lycka till!

Kram, Frida