"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 24 november 2012

En härlig dag

Trots att jag varit kass i hostan flera dagar så när jag vaknade i morse så kände jag mej bättre!! Lycka för som jag har svettats och hostat i 3 dagar har varit obeskrivligt...och jag visste ju att fotomässan var på g...och eftersom jag och I bokat in oss sen länge hoppades jag på att bli så bra att jag kunde åka. Så idag klev jag upp halv 6 och nu är jag trött efter en dag fylld av upplevelser,inspiration, foton som gett mig passionerade tänk om framtidens foto och annat hemligt :-). Fick dessutom uppleva att bli fotograferad av Morten Rygaard....svartvitt och ska användas till mitt CV :-) . Har ju en tanke om att erbjuda mina kollegor att få fotograferas för ett CV. Så får jag träna :-)...nu är jag på väg hem..dödstrött med lycklig....tjingeling
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: