"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 9 november 2012

Det börjar klarna

och jag har haft många tankar om framtiden den här veckan, att utreda vad jag är bra på och att klargöra var jag trivs bäst! Jag kommer fram till en sak ofta och så står jag där och funderar,vrider lite och funderar igen. Bra sidor för att skriva brev och cv har jag hittat och försöker att inte oroa mej allt för mycket iaf.

Igår var jag och tränade första gången på länge, körde löpband 10 min och crosstrainer 20 min och jag kunde ta mej ur sängen och har inte så mycket träningsvärk heller. Jag får pröva mej framåt med träningen så blir det bra. Crosstrainer var riktigt kul :0) så den blir det mer av. Kändes i ryggen att den jobbat där :0)

Väntar just nu på mamma, mannen är på väg mot Helsingfors då de kidnappat 50 åringen i förskott :0) han kom till platsen iförd träningsoverall och en släpkärra med skräp..GRUND lurad hahaha...han fick åka hem och hämta jackan iaf...han visste inte var de skulle utan trodde nog fram tills ombordstigning att de skulle till Tallin...hehe..Min man är världsbäst på att lura alla utom mej ;0)...fast...jag blir ju lurad med barnen jag haha...kul iaf...

Mamma ska vara här hela helgen och de är försenade. Jag har lagat potatisgratäng och så ska vi äta lammkotlett med vitlöks/persiljesmör till och ett gott glas rött. Sen somnar nog både hon och jag ovaggade ikväll. I morgon blir det shopping ska bli mysigt att låna henne en stund.


För övrigt har jag börjat släktforska och fastnat totalt med att grotta fram släkten hit och dit..Riktigt kul är det. Nu ska jag rota där en stund tills mamma anländer. Tjingeling så länge och ha en fin helg alla!

2 kommentarer:

Vida sa...

Låter som en riktigt god kväll och mysigt att ha henne på besök en stund..

Skönt att tankarna klarnar..

Kramen från Liv

Lena sa...

Hoppas helgen blev kanon!♥

Kram på dej & fin vecka♥ /Lena