"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 13 juli 2021

Sol och moln om vartannat

Nu är det mulet igen och så skiner solen däremellan. Jag vilar idag lite illamående utan anledning. För lite vatten kanske i värmen och svettvågor som kommer på natten och dränerar kroppen på allt. 

Katterna ville ut kl 4 så då fick dom det. Sen sitter dom och ser ledsna ut då man går här och grejar… jo men går inte att ha dem lösa heller utom i buren då. Är där med dom men då är dom inte intresserade av oss eller mig… ja man vet ju inte vad de vill heller 🤔. Nå har iaf pratat med barnen och sonen kommer hit i morgon. Sen får vi se om jag åker och träffar barnbarnen i helgen. Hade lovat N bad och vill inte hon ska bli bortglömd för det är viktigt för oss båda… ja vi ta en dag i taget och i morgon är en ny dag…Tjingeling 

Inga kommentarer: