"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 21 februari 2016

Lycklig

Efter en promenad idag, sol,vind,blåst,snö,sol och det känns som aprilväder...tacksam över att jag orkar då kroppen värker som värst...vet att det spelar ingen roll, för den värker även i soffan...och känner att rörelse är bra trots allt....10.600 steg.. I etapper. Min nya withing vän registrerar bara vissa rörelser, inte som min förlorade fitbit...alla rörelser. Så har svårt att nå målet varje dag, och inser hur lite jag rör mig nu...haha..hårt uppvaknande. Kroppen visar det på flera sätt och inget är kul direkt....sömnregistreringen visar iaf att jag har flera timmars djupsömn vilket är bra. Även om jag har många uppvaknanden också. Nå...vaknade abrupt i natt av att ingen luft kom ut i min APAP...och var torr i munnen, kände att det var ngt fel...svart överallt i hela huset och staden...otäckt att inse hur sårbara vi är utan elen....somnade om när elen återkom. 

Nå...nu ska jag slappa i soffan en stund....sköt om er. Tjingeling 

Inga kommentarer: