"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 30 november 2015

Så tog det en tråkig vändning

Hos dr idag och hade ångest inför besöket då jag under min Sthlms vistelse började förstå hur det var ställt. Såg ett ansikte på tåget och personen tittade på mig precis så dom gör som känner en väl...och jag hade ingen aning om vem det var!! Huvudet var totalt blankt...länge tills jag insåg att vi varit kollegor under nästan ett halvår...otäckt och jobbigt...hen undrar säker varför jag inte ens hejade..tröttheten som vällt över mig senaste dagarna gjorde att jag också fattade, fast jag inte vill, att det var dags att ta det lungt igen. Och ja utredningen och konstaterandet att jag fastnat i utmattningsträsket igen var solklar. Tydligare än någonsin...Så sjukskriven igen och stressad av det just nu... Men det får jag försöka hantera tills vidare då jag vet att det måste gå att ta hand om mig ..för att återhämta mig igen...

1 kommentar:

Vida sa...

Det viktigaste är du och din hälsa.. och jag önskar också du kunde beamas hit och hänga med mig på stränder, i hängmattor och på behandlingar och allt det bara du behöver. Kramar