"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 21 augusti 2013

Igår

Blev jag 53 år. Märkligt för inombords känner jag mig inte alls som det. Min inre ålder känns mkt mindre, men ja verkligheten kan man ju inte ignorera. Och livserfarenheten vill jag inte vara utan. Så ja nu är jag 53 iallafall. :-). Och gjorde en " salladstårta" till kollegorna vilken blev uppskattad. Det var inte sallad i den, utan frukt och marsankräm och grädde, toppad med saft gelé. Det ska göras en till när vi firar Mojen eftersom vi fyller år i aug båda två.Kanske blir det i vårt nya hem...

Ska strax till doktorn för koll, sen ska jag börja packa mer tänkte jag, ev läsa lite utifrån att det ska börjas med plugg nu. På fredag gör jag min sista dag på myndigheten och det känns märkligt men skönt. Något jobb har inte dykt upp och får se om det kanske kan lösa sig så småningom...annars får jag hitta på nått annat...plugg först, resten sen...för först är det 2 dagars sem nu!

Ha en fin dag dör ute! Tjingeling


1 kommentar:

Nina Lindh sa...

Vad är väl en siffra på ett papper? De säger inget om ens verkliga ålder. Absolut inget.

Var stolt över dig själv och allt du gör och står för.

Kraaaaaaaaaaam!