"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 2 juli 2013

Vilken dag!

Igår var vi på ett års kalas  hos lille L, mysigt och vi fick  god mat och så fika på det. L är suverän liksom hennes syster M på både mat och bak! Mysiga bonusar är vad dom är!

Så idag skulle jag ju lämna bilen för service och fick låna en V70 D4. Mm så bra den gick :0) ...men var och kikade på lite bilar och provsatt i några innan jag återvände till jobbet. Väl där gick tiden och så var det dags att handa lunch...då upptäcker jag att plånboken var borta...summa summarum ar att jag fick  ringa och polisanmäla, spärra kort osv...sen åkte jag hem och åt, hämtade mannen och for ut till Volvo för att leta plånbok....det var ju där jag sist haft den....och tänk, jag hittade den i en bil...flyyyt är vad det blev. Nu får jag vänta på mina kort, men skönt att hitta den iaf.

Sen blev det lite koll på bilar och vi blev kära....sååå nu har vi sagt adjö till Grodan...och på torsdag hämtar vi Pärlan....som har det mesta man kan önska sig av en bil just nu...tom drag!!!

Sen åkte vi till lägenheten och renoverade...eller rev ner för att bygga upp....så nu är det på g...på riktigt....nu är jag trött...det är rejält gympa pass att renovera :)

Tjingeling

1 kommentar:

Lena sa...

Kikar in med en nattkram♥ /Lena