"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 6 juli 2013

Tar semester

Med att fortsätta renoveringen i vår nya lgh. Var på intervju också i torsdags, det blir nog inget av det, men jag gjorde mitt bästa iaf :). Får se nästa v vilka kurser jag kommer in på, så tar jag ställning då hur det blir. Nu väntar det 4 härliga semesterveckor. Vi har bokat transport till måndag för att hämta köket och snickaren kommer förhoppningsvis i aug och fixar köket. Vågar inte satsa på att vi kan göra det själva...erfarenheten sträcker sig till måla och tapetsera samt att fixa golv. Resten lejer vi bort för vi ska flytta grejor också.  Hämtade bilen i torsdags och är väldigt nöjd med den...vi fix också 268 trisslotter med oss skrapade på torsdagskvällen....för inte kunde jag sova OM dådet låg en högvinst där och jag inte visste det....men tyvärr...trots idogt skrap så blev det ingen jättevinst....så tur i kärlek där jag vara nöjd med, skulle kanske fått lotterna då kärleken inte gick så bra istället....men nu fanns inte om då och jag är nöjd med mitt liv ändå.

Semester,fin familj, kärlek och härlig bil....ja livet är skööönt ! Tjingeling



1 kommentar:

Vida sa...

Vad det händer mycket i ditt liv vännen. Njut nu semester och ny bostad som bara du kan.
Kramar från Liv