"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 18 juli 2013

Det är ett tag sen jag skrev

Men dagarna går i rasande fart. Vi åkte till landet förra veckan och var ett par dagar för att återvända  till renoveringen i lägenheten på måndagen. Vi hann med ett par sköna dagar med mamma och barnen. Sen har jag tapetserat sovrummet och Mojen har fixat klart golvet mm. Hackade fog gjorde han i köket oxå...och igår tog jag ut all frustration över jobb mm på väggen så nu är den klar för kakel. Tycker att det gått bra att tapetsera och känner en längtan efter att fixa klart också. Tyvärr tycker jag att sovrumstapeten inte blev som jag tänk, utan jag skulle vakt de som jag först tänkte men...får leva med det och med lite styling så blir det nog bra.

Idag var vi med M och barnen och plockade jordgubbar. Jag fick sällskap direkt av L och vi kom överens om att vi skulle ära plättar och att jag och Moffa skulle sitta med henne...känner mej stolt över hennes förtroende. Hon är inte den 2,5 åring som alla får låna . Så sagt och gjort, plättar och pannkakor blev det och det  stojades i köket med barn som ville se och hjälpa till...självklart var jag tvungen att kastvända  pannkakan..med halvbra resultat...haha

Sen åkte vi och skruvade skåp, senar jag rensat jordgubbar och lyssnat på Stickpodden. Kul. Nu är jag supertrött...godnatt världen...och tack för en underbar dag

1 kommentar:

Vida sa...

Vad kul att läsa några rader om hur ni har det.. härligt med nya hemmet som jag vet du kommer inreda så fint.. för du kan verkligen det.
Varm sommarkram från Liv