"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 10 juli 2013

Slut i kroppen

Den som påstår att det inte är träning att renovera har fel. Min kropp är mör efter att ha klivit upp och ner på en stege ett par timmar...men det kommer att bli bra när det är klart. Det mesta av köket är hemma för att monteras upp när tid finns. Just nu är vi med svärmor i stugan så kroppen har vilat idag. Mojen har jobbat med att klippa gräset. Själv har jag ägnat tid åt stickning, rivit upp och börjat om...typiskt mig. Igår hade jag fortsatt intervju via telefon men känner att eftersom min chef sökt samma tjänst så har jag en del funderingar.....Nå jag överlever det med..min tid kommer 

Tills dess så ägnar jag tiden till att ha semester och renovera...hall...

Tjingeling 

1 kommentar:

Vida sa...

Klart det är träning, man arbetar ju med hela kroppen! Lycka till med jobbet om du vill ha det. Allt visar sig tids nog.
Kramar