"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 21 november 2010

Tacksamhet

är vad jag känner inför faktumet att jag är så priviligerad att jag är "frisk" i ordet bemärkelse att jag inte har en livshotande sjukdom.....jag kan leva med mina rastlösa ben och div annat....

däremot läste jag för en stund sen hos en julswappande Linda och blir så imponerad av hennes livsmod, hennes sätt att hantera sin sjukdom...blir rörd och berörd....det är svårt att skriva något vettigt när man läst något sånt som hon skriver om....stöd gärna Cancerfonden...vem vet, nästa gång kan det vara du eller någon nära som drabbas...

Sköt om er!

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej!

Jag skickar in hos de som är med i swappen. Så spännande! Linda är en nära vän till mig och det är så fruktansvärt det som drabbat henne.

Kram Maria
http://www.mariasdagbok.blogspot.com/