"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 20 november 2010

Då var det lördag igen

och fredagen ägnade jag åt att fixa lite bland tidningarna och kasta, sen kom ett telefonsamtal från VC om mina mediciner och jag for till apoteket när Mojen kommit hem...i trapphuset möter vi ett paketbud...med paket till mej...tur nog så var vi ju hemma...en dator anlände till mitt hus :0) japp, den var fixad...men som jag fattade hade dom gjort samma sak som jag gjorde med drivrutiner osv....nå..huvudsaken att det fungerar  och glad blev jag...

nå...medicinerna...hade fått var mer folsyra, men också B12...hm...man sa inget om att jag skulle få det, men jag tar tacksamt emot det...B12 är bra för mina ben om inte annat....och hjärnan också....

känner mej som en "medicintant" men är ju sånt jag behöver...vill inte äta medicin bara för att...nej usch och fy för det....

Ja...Lena...du hittar Julswappen till höger om detta inlägg :0)....Länken är en bild, och klickar man på den så kommer man dit ;0).....

hoppas du hittar den, annars ska jag lägga en länk åt dig på din sida ;0) kraaaaaaaaaaaaaam

Inga kommentarer: