"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 28 november 2010

En lång dag

blev det igår först klev vi upp kl kvart i 6 och drog sen mot fotomässan i Älvsjö...vi skulle varit i Stockholm när dom öppnade, men det blev inte riktigt som det var tänkt.....på vägen skuttade 3 rådjur över vägen, men det gick bra....men när vi kom till Enköping blev det ett stopp, utifrån att det hade hänt en olycka precis efter avfarten där vi skulle svänga ner...vi fick backa tillbaks och stanna på Max utifrån att chauffören skulle ta en paus eftersom hon kört 4.5 timme sen hon började...konstiga regler...men så är det.....

vi kom fram till mässan iaf och det var mycket att titta på och så träffade vi E som jag inte sett på fyra år, det var jättetrevligt att se henne igen..vi gick runt lite och sen lyssnade vi på seminarium och shoppade lite...

jag hittade en fotorygga som har plats för dator och matsäck...dvs jag kan ha den som arbetsrygga, och ha kameran med också varje dag :0) den andra ryggan jag har är ju inte alls så stor så den är perfekt om man vill gå ut hemma och bara ha plånboken med sig....nu har jag både och....

sen blev det en hel del tidningar och en bok.. photoshop elements 7 som jag önskat till julklapp :0) var så perfekt pris så jag kunde inte låta bli....det fanns hur mycket böcker som helst men behöver inga fler, jag tror jag kan fotografera ändå...ska bara lära mej hur min kamera fungerar fullt ut...

passade också på att prata med Tamron om mitt krånglande objektiv....ska lämna in det för det är knas med det, det var vi överens om....tur nog att jag inte inbillat mej det....

det fanns otroligt många saker som man kunnat kika mer på....Nikon objektiv till exempel...men näe...dom var så snorkiga och trötta där så det blev inget där...dom kändes bara så trötta....synd...

hittade några coola objekt att fotografera....som det här....

Bankomatbil på mässan































Fatboy....
 




















Han såg mig...och hälsade :0)


2 kommentarer:

Lena sa...

Häftig resa med massa inspiration på köpet! ;)
Kram & fin vecka! /Lena

Vida sa...

Å så fina bilder!!!!