"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 22 november 2010

Monday today...

och usch vad trist den var....tills jag kom hem och fick se att jag har paket att hämta och paket att vänta :0)

alla frågade på jobbet om jag var frisk...och sa att det var synd att jag missat 2 dagar...ja det vet jag väl, men jag kunde inte göra så mycket åt att jag blev sjuk....suck...trevligt att dom tycker det, men det hjälpte ju inte att jag missat det roliga....

surfade in på Afs hemsida och kollade lite....börjar känna suget av att göra ngt nytt....men la ner det för jag har ju ändå ett ok arbete just nu....är bara lite "gnällig idag"....en sån där tyck synd om mej dag....tänkte tvätta men skiter i det...har ingen lust...

sålde eller tror jag sålt mitt datorskåp idag iaf....så det ska vi plocka ner i kväll....så får vi se vad som händer i rummet sen :0) spännande spännande.....

nä...tänkte vila en stund men det verkar kört...så går och kollar Brothers & sisters så blir jag nog på lite bättre humör...eller så plockar jag ur min garderob....fån´t vi se då.....tjingeling

Inga kommentarer: