"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 31 augusti 2016

Precis vad jag behövde

En dag i skogen. Efter mötet med M igår och min gamla chef så fick jag eld i baken och kom mej ut i skogen för att leta svamp. Tänkte ju förra veckan men kom mej aldrig för. En fd kollega bjöd med mig på på fredag att hänga med ut då hon plockat trattisar igår. Ska försöka med det 😊. Först hittade jag inga trattisar utan gula kantareller och taggsvamp på första stället. Det var nog lite tidigt där för trattisar. For vidare till ett annat ställe och där plötsligt såg jag dem. Inte så stora men många blev det


Ja så hade jag full huggning att rensa och fixa till så svampen kommer till användning . Har använt min svamptork. Tur den var billig för så himla bra var den inte. Nå det blev en skön dag i tystnaden ute i skogen. Jag behövde den...

Inga kommentarer: