"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 22 augusti 2016

Konstigt

Att semestern för maken är slut och jag ska äta frukost själv igen. Känns märkligt att det gått så fort fast det känts som evighet att bli klar med allt kring mammas lgh. Väl hemma har vi mest varit och sett film, promenerat och slöat. Iof så hade vi alla bonusarna här på födelsedagsfika i lördags. Trevligt och fick fina blommor och en gemensam present att äta på en trevlig restaurang i Falun😊. Mojen fyller år nästa måndag så passade bra det tycker jag. 

Jag blev glad över att min pappa ringde och grattade mig. Väldigt överraskande faktiskt. Men trevligt. Pratade länge med sonen också i hans nya liv i staden där han är född. Fick sms, mess osv i massor. Kul det fast saknaden över mamma dyker upp lite då och nu. 

Mojen köpte en slipmaskin som jag ville ha. Så det var kul😊. Ska slipa lite i stugan. Solen skiner idag och jag ska träffa dr igen. Får se hur det blir. Gjorde ett KEDS igår och landade på 28... Ja det är trots allt lite mkt för att ge sig ut för att söka jobb, även om jag tittar på vad som finns lite då och nu och får ångest över att jag inte orkar och vet vad jag vill och kan längre. Sorgen är på ytan...sorgen över att inte orka det man vill och hitta ett jobb som gör att jag slipper ångest över att inte veta hur framtiden blir. Allt är annorlunda nu...men meningen med allt finns där någonstans...

Inga kommentarer: