"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 28 augusti 2016

Ångtåg

Vi har haft en bra dag med de två minsta bonusbarnbarn idag. Åkt ångtåg med dem, ätit korv och bröd och ja en trevlig dag med dem. Vi sov hos L då mamma L var borta lördag till söndag. Har gått bra men det märks att han är 4 år och testar oss. 

Vi har plockat bär och så for vi till Barnensdag igår och L fick åka karusell. Sen köpte vi munkar och for till M & J och fikade ute i blåsten. Solen var skön så det blev en fin dag då med.  

När vi lämnade hem L till M så blev vi kvar och fick middag och fika. Mysigt och snällt av henne. Känslan är varm där och jag känner mej alltid välkommen. 

Nu har det börjat regna och morgondagen blir en födelsedagsdag med Mojen och en innedag för mig då det ska fortsätta regna enligt prognosen nu. Har lite stickgrejor att pyssla med och så ska jag försöka sätta mej in i allt jag fick häromveckan. Tjingeling

Inga kommentarer: