"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 8 augusti 2016

En fin dag



Just nu väntar mat och eldning pågår i tunnan för kvällsbadet. Sonen var här med flickvännen idag. Är så glad för hans skull och hon är fin både inuti och utanpå. Blev en skön dag trots moln och varierat väder, en trött måndag men skönt med en vilopaus så vi kan ta det sista i lägenheten nu i veckan och åka till Box. Sen kan vi åka hemåt igen. Vet inte om mina döttrar tänkte fira mig till nästa helg eller inte ännu. Sonen kommer ju och firar mej hemma i Borlänge om tre veckor då han och ev flickvännen kommer för att åka med mig till Dalhalla. 

Nå det löser sig... Nu är det bara skönt att vara idag...Tjingeling 

1 kommentar:

Lena sa...

Vilken oerhört vacker glänta där bryggan ligger, vilken fantastisk lisa för själen <3

Förstår att det är mycket att göra, rensa, spara, tankar, minnen...

Kramar fyllda med energi till dej <3