"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 10 december 2012

Ungarna skrattade

när jag tog och rullade mej utför slänten tillsammans med dom...ja lite barnasinne finns det kvar.
Vi har tagit det lungt i helgen och varit ute och gått i den sköna vintergnistrande lördagen. Kikade på lite julklappar och så fika hos svärmor.

Sen så drack vi vin och tittade på tv. I var här och käkade och det var en trevlig stund. På söndagen gick vi till Gammelgården och kikade lite på marknaden som var där och så träffade vi barnbarnen...som kastade sig i snön, och lurade mig att göra lika :0) sen så fikade vi hemma hos Mojens barns mormor som bor här i området och som bakar ärtbröd till jul :0) mycket trevligt att vi kan umgås och sen så var det mössproduktion igen :0) kvällen och em gick fort pga att jag sydde.

Ska sy lite annat till jul också, så får vi se vad det blir. :0) i morgon är det jobbdag och sen så ska jag ta med ett pompomgarn till jobbarkompisen som var nyfiken på hur det blir....nu ska jag fortsätta sticka på mina små julklappar :0) så kort kommer väl sen på handarbetsbloggen :0)

tjingeling

Inga kommentarer: