"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 22 december 2012

Nu

Är det dags att åka norrut, ska packa ihop det sista,slå in julklappen och lasta bilen så är jag på väg för att träffa min underbara familj. Jag lämnar en lika fin familj här, men vi träffas så ofta så det är ok att åka norrut ensam. Jag blir inte ensam iaf :0) Telefon, internet finns ju, och vi ses ju snart igen.

Önskar Er alla En riktigt bra Jul vart ni än i världen befinner er, jag vet att den här julen kommer att bli den bästa av jular, för det är alla jular...men för mej betyder årets jul att jag har mamma kvar ännu ett år, hon fyller 88 år på julafton och trots det som hänt under året är hon här. Barnens farmor ligger på sjukhuset och förhoppningsvis hinner jag förbi hos henne också och önska en God Jul. Jag ska få träffa S som kommit ny in i vår släkt och är glad över att hon och jag får mötas en stund, att få hålla i henne en stund och berätta att jag är så glad över att hon har kommit och spridit lycka över familjen.

Så mina vänner!! Ta hand om er, och kör lungt om ni är på vägen...det ska jag göra för min framtid ser just nu väldigt ljus ut och jag har mycket att se fram emot under 2013!

Tjingeling!


2 kommentarer:

Lena sa...

Kram & en GOD JUL!!!!♥

Kör försiktigt♥

Må så gott! :)) /Lena

Nina Lindh sa...

GOD JUL!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam!