"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 14 december 2012

Idag

slutade jag tidigt. Hade ingen arbetslust och Mojen låg kvar och gottade sig i den värme som sängen gav...och jag sätt på jobbet i tvärdraget...det var nått fel i fläktsystemet och det blev kallt. Tur nog slutade jag vid kvart över 11......och så åkte jag hem och åt lunch. Sen har jag bakat och glömde saffran i degen så jag fick ta och lägga saffran i smöret och blanda med mandelmassan. Ja dom blev goda men nästa gång ska jag göra med saffran direkt. Sen har vi tittat på mordkommissionen, revenge,på spåret, Lisa Nilsson och nu Jack Nicolson i as god as it's gets....jodå jag stickar också samtidigt....:-) Ha en fin lördagTjingeling
Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

Vida sa...

Härlig lösningsfokus och att du hittade din egen lösning till bullbaket..
Kramar från Liv