"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 6 december 2012

Snö och snö

det har singlat ner mycket snö :0) och julstämningen börjar lägra sig. Att äta julbord idag blir kanonbra det. Vi ska ut med jobbet, sista julbordet med dom kan jag anta. I morgon väntar jobbintervju, lite nervös inför den...men men..jag är jag och bättre än så är det inte :0)

har haft semester idag och städat, tvättat och vilat. Nästan allt är färdigt så nu kan ljuststakarna få komma ner från vinden i helgen och så ska jag köpa adventsljusen som jag glömt bort att handla. Det får bli i morgon. Nu är det dags att duscha och ge sig av snart till kollegorna. Mysigt tycker jag.

Tjingeling så länge

By the way så saknar jag julswappen....inga paktet att öppna...synd...

2 kommentarer:

Lena sa...

Ha så mysigt ikväll!!♥

Kram♥ /Lena

Vida sa...

Jag saknar också julswappen.. massor... inga paket att inleda dagen med..
Lycka till imorgon på intervjun, håller tummarna för att det går bra imorgon :)
Kramar