"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 16 april 2012

vitt överallt

var det när jag var upp i natt, och sen så tog jag bilen till jobbet som vanligt, vilket jag inte trodde skulle bli så stora problem som det blev....jag hade ju fortfarande vinterdäck...men inte alla andra...2,5 timme tog det mig att åka ca 2 mil till Falun....haha...nå...kände mej rätt frän när jag bara blåste förbi den långa kön i ytterfil och körde rakt upp i backen där alla stod med sina sommardäck och nysnö på 2 dm.....

kaos var ordet....nåväl när jag åkte hem var det regnblandat och snön var borta igen...spännande inför morgondagen....har tid med jobbcoachen kl halv 9 och sen telefon så, hoppas väl att allt ska gå som vanligt i morgon.

har nyst och känner mej lätt förkyld igen...men NEJ jag vill inte alls bli sjuk igen...att jag fortfarande har ont när jag andas och hostar är tillräckligt...jag vill bli frisk så jag kan träna och röra mej igen...är trött på vilan nu...känner att jag vill röra mej igen...

fokus ligger på mig själv...just nu....tjingeling!

Inga kommentarer: