"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 21 april 2012

Härligt

jo då jag fick feedback av min intervju och jag gjorde precis så som jag trodde..gav ett osäkert intryck och jag fick även andra saker att reflektera över så...jag är glad att jag tog chansen att få höra lite mer av en person som jag jobbat med och som också kunde ge mej förklaringen till varför jag inte fått tjänsterna jag sökt. Jag kommer inte att komma ifråga  om det finns ledartjänster inom mitt nuvarande arbete, så enkelt är det. Jag har också reflekterat och känt av magen att jag ska inte jobba med ledarskap heller just nu, vilket kändes som ett riktigt beslut. Jag ska vara här i nuet och ta hand om mej själv just nu och göra njutbara saker...tills jag känner att jag vill annat. Just nu är det ok här och nu och det är en skön känsla att ha bestämt sej.

Gick hem och kidnappade mannen igår och inhandlade en ny dator...gisses vilken skillnad på skärm och nu ska vi kunna jobba med både video och bilder om allt går som det är tänkt....

så åkte vi och käkade pizza och sen slöade i soffan efter fredagsbadet...skön fredag!

idag vaknade jag halv 7 och låg och kikade på tv i mobilen...himla bra att se sånt som jag missat där, och när Mojen vaknade så tittade vi på sämsta filmen till frukost...klev upp och städade sen...och plockade ihop nya datorn medans Mojen plockade ihop cykeln vi fick på köpet....den duger, den var ju "gratis" nästan för nånstans får man ju pröjsa för den iaf...haha...

nu behövde vi en ny stationär dator så det var ju inte mkt att tacka nej till att få en cykel..för det behövdes också...nu luktar det gummi i hela lägenheten och jag känner mej rätt astmatisk av lukten....bläää

nu ska jag pyssla lite till och kanske ta en stund framför tvn och fortsätta med virkningen till lilla barnbarnet som jag påbörjat...bild kommer...liksom mina skölpaddor kommer att visas senare...

Må bäst där ute...vi ses Tjingeling!

1 kommentar:

Lena sa...

Kikar in med en värmande nattkram så här i snö & regn tider ;)
Väntar med spänning på dina virkade figurer! :))
Cyckel på köpet! inte illa ;)
Kram igen!♥ /Lena