"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 23 april 2012

Å vad jag blev trött...

idag när jag kom hem från sjukgymnasten som bad mej jobba lite...haha...flås som en 98 åring...först började vi med rodd i fem min, trodde jag skulle dö...sen så blev det mer styrkeövningar och fler besök inbokade. Känns att jag har haft en period av noll träning...och det viktigaste är hur jag mår efteråt i kroppen...som får vila ett par dagar nu, för i morgon åker jag med facket på årsmöte på kryss till Åland 1 dygn så får ta och packa lite idag känner jag :0) mina kollegor från landet runt ska också med så blir nog en intressant resa tror jag om inte annat får jag se lite annat....

var också till ögondoktorn idag och fick en kontroll av hur det gått med linsen i ögat nu i 3 månader...och eftersom varesig han eller jag vill chansa på att det ska gå upp nu när allt ser så bra ut fortsätter vi med linsen i ögat 2 månader till :0) mee like...trycket i ögat var också bra, så allt var bra...

vi ses och hörs...take care! Tjingeling

1 kommentar:

Lena sa...

Skönt att ögat fixar sej! :)) & mys på resan!!
Kram kram!♥ /Lena