"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 3 april 2012

en ny dag

fylld av vit snö ute i morse när jag vaknade.. tog lite frukost till sängen och.så jag la mej igen och öppnade upp persiennen och lät solen lysa in på mig då jag lyssnade på Matrevolutionen...en stund, tills John Blund tog tag i mig igen och jag sov som en stock till telefonen ringde....kompisen ringde och undrade hur det var...ja, så pratade vi en stund och bestämde att vi skulle åka på fackliga resan tillsammans i april...sen så var det dags att gå upp...skulle ju vara på intervju, men den blev flyttad till tors nästa vecka, och ja...vi får se..jag skulle ju in till Falun för att byta linsen i ögat och sagt och gjort så gjordes det också idag. Jag bytte linsen själv ;0) sköterskan var så darrig han...haha.....sen så gick jag och vägde mig också innan jag åkte hem

är betydligt piggare idag än i går och fick besök av en man från Hildingsängen :0) ikväll....min säng har gnekat så och skickade ett mail till dom på Hilding för ett tag sen och då ringde en trevlig man upp mej och gav mej lite tips på hur jag skulle göra och sen så glömde jag att ringa honom....haha...men han glömde inte mig inte...utan han ringde och hörde hur det var och sen ville han komma och kika på sängen så det inte var nått mer fel! DET är service det...så idag ringde han och var i Gävle och tog en sväng förbi Borlänge för att kolla min säng!

Så nu har jag fått sängen inspekterad och tipsad om hur jag ska sköta den om det börjar gneka igen....

ja 2 st sköldpaddor har jag tillverkat också av olika kvalitet idag...en lila och en blå...får se om dom duger åt syster yster barnen :0) eller inte....

I morgon är det en ny dag och får se vad den innehåller....jag ska inte jobba har vi kommit överens om min chef och jag utan att det är bättre att jag är riktigt frisk då jag återkommer efter påsk...och jag håller med, även om det går hårt åt ekonomin att vara sjuk....så får det bli så just nu....

tjingeling och önskar alla en härlig morgondag

1 kommentar:

Lena sa...

Oj! ja det var minst sagt bra gjort av sängleverantören! hembesök & allt!
Trist dock att din segdragna flunsa håller i sej ännu! men jag håller tummarna för att den flyger iväg till Blåkulla i morrn!! ;)
Kram på dej!♥ /Lena
Pst! vill gärna se en bild på Skldpaddorna! :))