"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 24 september 2021

Ja livet

Ett besök hos dr i onsdags och sjukskrivning ett halvår till . Jag hade ett ok möte så tänkte att allt hann vi inte prata om men hur som helst så blev resultatet att jag blev sjukskriven t.o.m. mars 2022 men vi får se hur det går med Fk som gk till Jan iaf . Tacksam för det. Fk ringde och berättade att de gk vilket var skönt. Den 20:e okt är jag i Förvaltningsrätten och har muntlig förhandling och hoppas det ska få ett positivt resultat . Vi får se…
Sonen ringde idag alltid mysigt. FaceTima med barnbarnen idag iaf två av dem. Också mysigt. Ja livet pågår och jag är hemma själv då mojen är i stugan med sina killkompisar och badar mm. Mysigt att han vill vara där. Snart stänger vi för säsongen och sen visar sig det vad som händer nästa år . En dag i taget leder också fram emot nått nytt. Plötsligt händer det sånt man inte kan påverka och då har man nya lägen. Idag hade man ceremoni för I som somnade i aug. Önskar jag kunnat säga hejdå men… ja allt blir inte som man tänkt alla gånger . Sköt om er där ute Tjingeling 

Inga kommentarer: